Tefal Intensity wokpan 28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Intensity wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Lotte 25-02-2022

Fijn product

Geschreven voor: Tefal Intensity wokpan 28 cm

Degelijk product. Werkt erg prettig.
Zwaar in de hand. Goede kwaliteit.
Weinig vet nodig in tegenstelling tot de goedkopere merken.
Anti aanbaklaag blijft nog erg goed na meerdere malen te hebben gebruikt.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Goede kwaliteit

MariekeGO 30-01-2022

Erg goede wokpan

Geschreven voor: Tefal Intensity wokpan 28 cm

Ik ben erg blij met deze Intensity Wokpan. Ik wilde al enkele jaren een wokpan aanschaffen en nu ik er een heb vind ik het jammer dat ik er niet eerder een gekocht heb. De pan is van goed formaat en door de hoge randen is het makkelijk om door een volle pan te roeren zonder op je fornuis te knoeien. Zelfs voor mijn tweepits fornuis is deze pan prima te gebruiken. Ik gebruik hem voor allerlei soorten gerechten, natuurlijk wok gerechten maar ook bijvoorbeeld pastasauzen, etc. De antiaanbaklaag werkt voor mij perfect, het is zeker een uitkomst dat je hierdoor niet zo veel olie hoeft te gebruiken. De pan heeft een redelijk gewicht, ik kan hem niet met één hand tillen maar hij is ook niet super zwaar. Verder is het erg fijn dat de rode cirkel in het midden van de pan aangeeft wanneer de pan is opgewarmd.

Pluspunten

• Warmt goed op
  • Goede anti-aanbaklaag

r****@m************* 29-01-2022

Uitstekende wok

Geschreven voor: Tefal Intensity wokpan 28 cm

Al langere tijd opzoek naar een pan om wok te vervangen. Als kritische koper en met alle informatie over PFAS en de angst voor klassieke anti-aanbrak lagen deze pan gekozen De pan is te zwaar om fijn mee te wokken en om te schudden, maar warmt razendsnel op op de inductie kookplaat. Mooie vlakke bodem welke niet krast op de plaat. De anti-aanbak eigenschappen zijn top zelfs met weinig vet of olie perfecte resultaten. Wokken gaat vrij goed alleen voor mijn vrouw net wat te zwaar naar haar zeggen. De thermospot is een fijn handigheidje. Stand van de inductie plaat moet voor mijn gevoel 1 stand hoger dan normaal om goed aan te wokken Reinigen van de wok gaat top. Meestal een doekje erdoor en terug de kast in en eens in de zoveel bak beurten met een hand afwas gedaan voor t grove vuil. De vaatwasser heeft hij nog niet gezien. De pan ziet er mooi tijdloos uit en blijft mooi na herhaaldelijk wassen. Volgens de verpakking is de pan volledig recyclebaar wat voor ons geen doorslag zou geven maar zeker mooi meegenomen is. De koekenpan van hetzelfde type is even zo goed. Top product, als je hem niet te zwaar vind.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Thermospot

Minpunten

• Aan de zware kant

Elise88 28-01-2022

Wat een ruime wokpan!

Geschreven voor: Tefal Intensity wokpan 28 cm

Wat een geweldige wok. Ik was eerst bang dat ik er toch niet genoeg eten in kwijt kon. Maar voor ons 7 persoons huishouden was er nog wat ruimte over. Er zat een kilo groenten in en een pond pasta, daarbij nog wat vis. Even voor de beeldvorming. Dus echt ruimte genoeg. En wat een fijne pan. Een goede anti kleef laag, heel eenvoudig schoon te maken en hij blijft lang warm, nog even wat nagaren. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Er kan veel in
  • Super anti kleef laag
  • Goed schoon te maken
  • Heeft weinig energie nodig, gaart lang na

Adri 28-01-2022

Super pan!

Geschreven voor: Tefal Intensity wokpan 28 cm

Dit is echt een hele fijne pan in gebruik; mijn eten bakt niet aan tijdens het bakken. De pan is niet praktisch als je fornuis relatief klein is, dan past het niet goed. Verder is de kwaliteit erg goed; er past genoeg eten in. Helemaal handig voor het bakken van gebakken aardappels, omelet voor meerdere mensen, gebakken champignons etc. Ook passen er hele grote stukken vlees in, dus je kunt gemakkelijk voor meerdere personen koken. Het handvat is erg stevig en wordt niet warm. Ik zou de pan ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Stevig
  • Kwalitatief goed
  • Grootte

Moniek 27-01-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: Tefal Intensity wokpan 28 cm

Grote pan met voldoende inhoud voor ons gezin van 5 personen. Mooi van vorm en kleur. Pan voelt degelijk aan, handvat zit goed vast.
Goede antiaanbaklaag die geen krassen geeft en niet aanbakt.
Hoge opstaande rand is erg fijn bij veel gerechten. Ik ga nog kijken of er een deksel bij te koop is, dat zou ik namelijk nog een mooie aanvulling vinden..
De pan is niet goedkoop, maar ik vind de pan het geld zeker waard.

Pluspunten

• Goede antiaanbaklaag
  • Hoge opstaande rand